Aftersales & Service

Aftersales & Service

Vertrouwd vooruit. Op de weg én in het leven. Deze belofte maakt Autocentrum Van Vliet aan alle klanten. Bedrijven en particulieren. Op geen enkele afdeling is die belofte meer voelbaar dan bij Aftersales & Service. Alles, maar dan ook alles, draait om onze klanten. 

Verwachtingen overtreffen

Verwachtingen overtreffen

Na sales komt aftersales. De ervaring die je klanten biedt ná het kopen van hun auto. Dat zit in elk contactmoment, hoe klein soms ook. Een onderhoudsbeurt inplannen, een werkorder voorbereiden, een factuur uitleggen of een vraag beantwoorden over de garantie. Hóe je deze momenten aanpakt, maakt een groot verschil. Ben je netjes en vriendelijk? Een goed begin, maar we verlangen meer van je. Dat je een stapje extra zet. Klanten benadert alsof ze familie zijn. Hartelijk, oprecht, persoonlijk. Alleen dan overtref je verwachtingen en bouw je aan een levenslange band. En dat is al jaren een gouden formule voor ons autobedrijf. 

Service medewerker aan de telefoon met een klant

Service als hoogste prioriteit

Aftersales is een breed begrip. Traditioneel gezien bestaat deze afdeling uit een receptie, de werkplaats en het magazijn. Maar ook al bestaan we al 150 jaar: wij zijn niet traditioneel. Er is geen receptionist die je bij binnenkomst de weg wijst. Wel lopen er op elke vestiging twee tot vier service-adviseurs rond. Dat zijn de mensen die het verschil maken voor onze klanten. Die service als hoogste prioriteit hebben. Die schakelen tussen klant en werkplaats. Tussen importeur en werkplaats. En tussen werkplaats en magazijn. Als serviceadviseur overleg je over planningen, reparaties, software-updates, facturaties en schadeclaims. Wat een baan.

Uitdagend en dynamisch

Uitdagend en dynamisch

Vergis je niet. Werken als serviceadviseur vereist veel meer dan goede communicatieve vaardigheden. Je bewaakt het overzicht en adviseert klanten over elk denkbaar onderdeel in elk denkbaar bedrijfsproces. Daarvoor heb je kennis nodig. Parate kennis. Van de markt, van ons bedrijf, van techniek, van onze automerken, van overheidsregelingen en van procedures voor verzekeringen, garanties en leasen. En alsof dat nog niet genoeg is, leg je al je afspraken ook nog vast. Financiële en administratieve kennis zijn dus onontbeerlijk. Het is je inmiddels vast al duidelijk: Aftersales & Service is een drukke, dynamische en uitdagende afdeling. 

Flip over zijn aftersaleswerk in de praktijk

‘Ontvang elke klant met een glimlach: dat is regel één’

Twee vrolijke service medewerkers kijkend naar een beeldscherm

Van en voor familie

Autocentrum Van Vliet is een familiebedrijf. En dat merk je. In de omgang met klanten én met elkaar. De werksfeer is open en positief. We doen graag wat extra’s voor je. Liggen er te veel aftersalestaken op je bord? Dan ontlasten we je waar mogelijk. Door je functie op te splitsen bijvoorbeeld. Zo kan een werkvoorbereider de ondersteunende taken op zich nemen. Je hoeft dus geen alleskunner te zijn. En wat dacht je van de extra voordelen van werken voor een autobedrijf? Onderdelen kopen met korting, aan je eigen auto werken in de werkplaats, een magazijnbus lenen. Het kan bij ons. Omdat we je vertrouwen als familie. 

Aftersales & Service iets voor jou?