Van Vliet Autogroep bestaat uit 9 vestigingen en is het enige autobedrijf in het Groene Hart met bijna 150 jaar ervaring. Een toonaangevend familiebedrijf dat particulieren en bedrijven helpt om vertrouwd vooruit te gaan. Op de weg én in het leven. Bij ons kun je een nieuwe of tweedehands personenauto en bedrijfswagen kopen of leasen. Met ijzersterke merken als Opel, Peugeot, Citroën, Kia, Fiat, Fiat Professional, Abarth, Jeep en Aiways. Wij verzorgen onderhoud, reparatie en herstellen schade als dat nodig is. Daarnaast richten we bedrijfswagens in en hebben we een onderdelenservice. Kortom wij zijn een full-service autobedrijf. En staan klaar voor onze klanten.

Voor ons hoofdkantoor in Woerden zijn wij op zoek naar een

SOCIAL CONTENT MARKETEER
32 – 40 uur

Je komt te werken in een team met vijf collega’s binnen de afdeling Marketing. En rapporteert aan de Marketing Manager. 

Waarom is deze functie zo gaaf?

In korte tijd heeft onze organisatie een gezonde groei doorgemaakt. Jouw expertise is daarom meer dan welkom in het verder professionaliseren van onze communicatie. En het op een goede manier bereiken van onze doelgroep. Met het uiteindelijke doel; een warme, ​levenslange verbinding met onze klanten.

Wat ga je doen?

Je vertelt het verhaal van ons familiebedrijf en onze automerken op een manier die indruk maakt. Jouw taak is om dit tot leven te brengen met boeiende social media content. Denk aan inspirerende interviews met collega’s, overtuigende klantcases en indrukwekkende videoreportages over onze automerken en de nieuwste modellen. Uiteraard zorg jij ervoor dat alles goed aansluit op onze merkstrategie en bijdraagt aan de gestelde doelen.

Input haal je op bij collega’s van verschillende vestigingen en je bent dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws in de automotive markt. Regelmatig ga je met je (foto)camera op pad om beeldmateriaal te maken en waardevolle informatie te verzamelen. Met deze gegevens creëer je aantrekkelijke content voor onze social media kanalen. Daarna zorg je ervoor dat het tijdig gepubliceerd wordt.

Verder zet je jouw creativiteit in voor de volgende werkzaamheden:

  • Ontwikkelen van een effectieve contentstrategie voor onze social media kanalen;
  • Creëren en publiceren van wervende advertentiecampagnes op o.a. LinkedIn en Meta;
  • Analyseren en optimaliseren van de prestaties van advertentiecampagnes en organische content;
  • Opzetten en actualiseren van een contentkalender;
  • Community management van onze social media kanalen;

Wat verwachten wij van jou?

  • HBO werk- en denkniveau en je beschikt over een relevant diploma;
    Minimaal 5 jaar ervaring, liefst in het digital marketing domein;
  • Je snapt de complexiteit van een customer journey;
  • Ervaring met paid advertising (SEA, Social media en Display) en SEO (SEMrush en Google Search Console);
  • Kennis van Google tools (Analytics, Google Tag Manager, Data Studio);
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Flexibel, analytisch, leergierig en zelfstandig.

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris dat goed past bij jouw ervaring;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een goede balans tussen werk en ontspanning;
  • Te gekke personeelsfeesten en borrels;
  • Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen;

Ben jij de digital marketeer die wij zoeken?

Mail dan jouw motivatie met CV naar carriere@vanvlietautogroep.nl. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Rebecca van den Boog (HR Manager) via telefoonnummer 0348 – 203032.

Wij werven onze nieuwe medewerkers graag zelf, acquisitie stellen wij niet op prijs.

Deze vacature is beschikbaar bij

Van Vliet Autogroep

Woerden - Opel, Peugeot, Citroën, Kia, Fiat, Fiat Professional, Abarth, Jeep en Aiways


Stuur je sollicitatie