Vind je het een uitdaging campagnes te optimaliseren en om beter vindbaar te worden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
In deze functie gebruik je jouw social media- en marketing kennis voor het inzetten, optimaliseren en uitbouwen van online campagnes. Je zorgt er voor dat de vindbaarheid en conversie van onze websites verder wordt verbeterd en altijd up to date is met de laatste acties. Met jouw creatieve en commerciële inslag ben je verantwoordelijk voor het vertalen van de lopende (landelijke) marketing campagnes naar succesvolle (lokale) online marketing acties. Je hebt veel vrijheid in het bepalen van de online strategie en er is ruimte voor eigen initiatieven. Je maakt rapportages over (online) KPI’s en bespreekt dit maandelijks met het management. In samenwerking met marketingbureaus bedenk je, en voer je succesvolle campagnes uit. Je hebt hierin een aansturende rol. Je zorgt er samen met jouw collega’s voor dat het marketing budget zo optimaal mogelijk wordt ingezet en dat de resultaten meetbaar gemaakt worden.
Wie ben jij?
Je bent positief ingesteld en hebt een proactieve, resultaatgerichte mentaliteit. Je voelt je thuis in een commerciële omgeving, ziet kansen en denkt buiten de gebaande paden. Je hebt affiniteit met data en alles wat meetbaar is. Je hebt minimaal 2 jaar gewerkt in een online marketing functie of een opleiding in deze richting gevolgd. De basiskennis van SEO en Advertising (waaronder Google Ads) is bij jou goed bekend. Kennis van Photoshop en WordPress is een pré. Je maakt nieuwe CMS systemen en online marketing tools snel eigen. Verder kun je prima zelfstandig werken maar ook goed samenwerken met je collega’s. Je houdt actief de laatste ontwikkelingen bij op het gebied van online marketing.
Hoe ziet jouw werkdag er uit?
Je begint de dag met een kopje verse-bonenkoffie, thee, water (of iets anders) en bespreekt het weekend met je collega. Je start de computer op en checkt de resultaten van de Facebook campagne voor de nieuwe Opel Corsa. Je ziet dat de kosten per lead zijn afgenomen en je scherpt nog een paar advertentieteksten aan. Je hebt een mail ontvangen over de Opel Big Event die binnenkort van start gaat. Je bespreekt dit met je collega’s en belt het marketingbureau om de campagne verder te bespreken. Dan belt een collega van AutoWinkel met een idee voor een leuke vlog over de Fiat 500X Sport. Vol enthousiasme stap je de auto in om naar Alphen aan den Rijn te rijden om samen de vlog op te nemen. Dezelfde dag plaats je deze op onze social media kanalen, zie je dat dit goed wordt bekeken en gedeeld en geef je jouw collega een high five. Daarna check je de nieuwsbrief die je vorige week, over de de nieuwe Kia e-Line, hebt klaargezet. Je zorgt ervoor dat deze op het juiste tijdstip wordt verstuurd. Aan het eind van de dag ga je met een voldaan gevoel naar huis. Je beseft dat dit de baan is die echt bij je past en waar je blij van wordt en je kijkt uit naar de volgende werkdag.
Wat bieden wij?
Je krijgt een goed salaris en komt in een enthousiast en groeiend bedrijf met ijzersterke merken te werken waar een informele werksfeer heerst. We delen onze successen en geven je de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Je krijgt een goed salaris en je komt in een enthousiast en groeiend bedrijf met ijzersterke merken te werken waar een informele werksfeer heerst.
We delen onze successen en vinden jouw persoonlijke ontwikkeling belangrijk, daarom is er ruimte voor het volgen van een studie en zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden; de moeite van het solliciteren waard!
Daarnaast faciliteren wij graag regelingen als ouderschapsverlof, Wet Invoering Extra Geboorteverlof (WIEG), generatiepact en Regeling Vervroegd Uittreden (RVU).
Wie zijn wij?
De Van Vliet Autogroep (sinds 1879) bestaat uit negen vestigingen en vertegenwoordigt de merken: Opel (Autocentrum van Vliet), Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth (AutoWinkel), Kia (Fase Autobedrijven) en Peugeot en Citroën (Van Vliet PGH). Ook schadeherstelbedrijf (Schadenet van Vliet) en leasemaatschappij (Vliet Lease) behoren tot de groep. Onze prijzenkast is goed gevuld: Autocentrum van Vliet heeft dé prijs van het jaar “Opel dealer of the year 2020”, binnengesleept. Daarnaast hebben we de Opel Klanttevredenheid Award twee jaar op rij gewonnen en inmiddels 11 keer de Opel Bedrijfswagencup! Met Fase Autobedrijven zijn wij uitgeroepen tot Top dealer 2017 en tot Platinum Prestige dealer 2018. Hiermee zijn we uitgeroepen tot ‘Kia dealer van het jaar 2017 in Nederland’ en behoren wij bij de 30 beste Kia-Dealers van Europa. AutoWinkel heeft de titel ‘Beste Fiat Dealer van Nederland’ gewonnen. Met zo’n 200 medewerkers realiseren we steeds weer een gezonde groei en zijn wij het autobedrijf waar men graag een auto koopt, laat onderhouden en repareren. Dit doen wij met gepaste trots!
Het is algemeen bekend dat er momenteel een krappe arbeidsmarkt is. Ook wij hebben
hierdoor meer vacatures dan normaal. Daarnaast groeien wij al jaren gestaag. De
meeste vacatures komen dan ook voort uit deze groei. Ook dit jaar staat er weer
uitbreiding van vestigingen en merken op de agenda.
Natuurlijk staan wij ook voor een bedrijf waar werkgeluk voorop staat. Wij willen dat onze werknemers energie halen uit hun werkzaamheden en tevreden zijn over hun baan. Het is belangrijk om een goede balans tussen werk en ontspanning te vinden, daarom zijn bij ons alle functies parttime (vanaf 24 uur per week) in te vullen. Dit betekent dat je als ICT’er, marketeer, financieel professional, autotechnicus of verkoopadviseur parttime bij ons aan de slag kan.
Heb je interesse?
Ben je enthousiast geworden? Mail dan jouw motivatie met CV naar carriere@vanvlietautogroep.nl. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Rebecca van den Boog (HR Manager) op 0348 – 203032. Wij werven onze nieuwe medewerkers graag zelf, acquisitie stellen wij niet op prijs.
Deze vacature is beschikbaar bij:
Van Vliet Autogroep Woerden
De Van Vliet Autogroep (sinds 1879) bestaat uit tien vestigingen en vertegenwoordigt de merken: Opel, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Kia, Peugeot en Citroen.